5- årig bröllopsdag

Åh idag har jag och min underbara man vart gifta i fem år... undrans vart den tiden tagit vägen, va fort det gått!! Det har hänt otroligt mycket under de fem åren som gått och hur det än är och vad som än händer så finns det hur mycket kärlek spm helst och bättre gubbe kan man inte få!! Han är mannen i mitt liv och jag älskar honom hur mycket som helst =)


Ett jätte TACK till mina föräldrar som verkligen förgyllt vår dag och verkligen ställt upp på oss!!! Ni är helt fantastiska!! Det började med att de kom förbi på en kopp kaffe i morses för att lämna våtservetter som de köpte på Gekås igår... Då fick vi den här otroligt vackra skålen!




Sen blev det lunch med köttbullar, makaroner och sallad och en kaffe till på det =)

Vi bestämde att vi skulle trottsa vädret och åka till Lisseberg och fira bröllopsdag där!! Strax innan vi åkte kom vår lilla brudtärna Emmy förbi med en blomma till oss på vår dag!! Hon e för söt vår lilla tjeja!! Tack gumman!!!





Det var en vild chansning när vi köpte två åkhäften när vi kommit fram... Kunde lika väl vart så att vår lilleman inte skulle åla någonting... Hm, men vi ijnspirerade honom med att denna har faktiskt Emma åkt =)



Här åker Ellioth och Roger kaninresan... "Vi har åkt båt och krockat mamma" ropar Ellioth när de kommer springande efter åkturen...




Lovis och mamma på Lisseberg =)





Gos med mormor =)





Här åker grabbarna Farfars bilar... Med lite övertalning... "Jag vill åka rackarbilarna mamma"! Dvs Jukebox, men den var från 110 cm... Attans...
Ellioth hade gärna kört knatterally bilarna med men då fick inte en vuxen åka med =(




Små grodorna åkte vi oxå... Ellioth flinar till och med men det var ganska skönt att hålla i pappas hand... Roger tyckte nog att han vart lite stor men det fuknar ju =) Lite söt faktiskt!!





Vi åkte Elefanterna med, det var rioligt tyckte min miniman...


Sen åkte vi den lilla bergbanan Rabalde två gånger och till och med Flumme ride!!! En vända i Sagoslotten med morfar och pappa och en karusell med båtarna åkte vi med Den var inte lika rolig förstås, han gillade inte att bli blöt! Lilla gubben va häftigt det var!! Det haf VERKLIGEN hänt hur mycket som heslt med vår miniman =) Han vågade hur mycket som heslt och han tyckte att det var jätte roligt! Vi har tagit massa lotter, ätit glass, popcorn, godis och vart på restaurang och ätit! Hur mysigt som helst!! Våra barn har vart kanonsnälla båda två... Ellioth har lyssnat på allt... Lovis tja hon sov nästan hela kvällen... Ja så kan man ju undra vad som komma skall...har blivit tankas nu när vi kom hem och nu sitter hon i sin pappas knä och kör HELA registret... Det var en välbehövd kaffe min man kom med nu så vi oxå kommer kunna vara vakna ett tag med henne ;)


Nu ska jag försöka få vår envisa dotter att sova... Lycka till!! Än en gång ett jätte tack från Herr och Fru Stehnson!!

Natti natti!!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis i efterskott på bröllopsdagen! 5 år - oj, vad fort tiden går. Såg ut som en riktigt mysig Lisebergs-dag. :-)

2010-08-08 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0