Är det höst nu eller??

Kan man ju tro när man tittar ut genom fönstret... regn, regn, regn... Fy farao va tråkigt!!! Man blir på såå dåligt humör!! Ingen lust till någonting faktiskt!!

Vad händer idag då?? Roger ska till falkenberg hela dagen som det ser ut... Jag e hemma med kidsen... Sen då?? Ne jag har ingen aning!!

Igår vart jag och mina gulliganer på stan med Carro, Emil och Amanda. Ellioth var bara såå tre år och världstrottsig... Han hade verkligen INGEN lust alls att gå på stan stackarn... Det visade han tydligt hela tide, så det var inte långt ifrån en aktion på blocket när vi kom hem... Men sen blev det bättre som tur var, Christoffer och han gick till skogen och plockade lite blåbär... Nett färgade mitt hår, blev kanon fint!! Mörkt men man vänjer sig ju!! Tack!!





Roger var ute o rökte... Kom in helt förstörd!! Någon JÄVEL HAR SNOPTT DÄCKEN PÅ VÅR BIL!!!! PÅ VOLVON!!!!! FFY FAN VILKA JÄVKA IDIOTER!!!!!!!!! SNACKA OM BÖRJAN PÅ EN PISSIG DAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0