Bättre start på dagen...

Ja idag börjar dagen väldans mycket bättre än gårdagen =) Hela dagen var åt skogen, förbannad, lessen, trött och man hade ingen särskilld ork till någonting alls!! Det tar så otroligt mycket energi, telefonsamtal som ska ringas, polis, försäkringsbolag, volvo... Ja det e tur att min man är duktig på det!!

Jeanette vart här nästan hela förmiddagen och vi slappade och tjötade... var toktrötta båda två och det underbara vädret gjorde ju inte saken bättre... Sen tog jag ungarna och åkte o handlade lunch, min förhoppning var att Herman var hemma så de kunde lekt lite... men tyvär var de i stan... suck... hem igen med en lika rastlös kille...

Medans Roger var i Falkenberg fixade jag här hemma, tokstädade och gjorde av med negativ energi =) Det e bra att städa när man e förbannad!!!  Jag putsade fönstren i vardagsrummet och bytade gardiner och dammade överallt =) Blev jättefint!! Sen gick jag på stora toaletten, damsög nästan överallt... När jag putsat köksfönstre (insidan) och skulle sätta upp gardinerna så... tog energin slut, det var ketchupfläckar på dem... TVÄTTAS!
Lovis var snäll o sussade massor och Ellioth fick lekt lite med Elliot Söderberg =) Härligt!!

 När Roger äntligen kom hem... Ja jag hade faktiskt saknat honom =) så tillslut kom jag Lovis och Zelma ut på en promenad genom skogen och det gav lite energi i alla fall! Lovis tyckte att det var jätte härligt, det blåste lite och det var roligt!

På kvällen åkte vi ut till mamma och pappa och åt grillat =) Det var hur mysigt som helst och så skönt att komma hemmifrån!! Vi var där hela kvällen och när vi kom hem var vi dödströtta... jag och ungarna stupade i säng medans Roger satt uppe och rensade hjärnan =)

Har sovit ganska bra i natt i alla fall men man har funderat lite... Hört konstiga ljud... Känns llite otryggt men vi är mycket glada att det bara var hjulen som var borta och att de iinta hade vart inne i bilen... Det hade INTE kännts bra alls!!

Rogers kommentar i morde var "Ja hjulen sitter i alla fall kvar =)"

Ha en bra dag!! Nu ska det ut o prommeneras =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0