Blött...

Kan man kalla det när man kom hem från promenadn i morse med Zelma.... Det var ingen av oss som var ofantligt förtjust i det blöta som kom uppifrån... Zelma gjorde det hon skulle sen fick jag en blick och hon vände på klacken och började trampa hemåt, väluppfotsrad hund ;) Som två dräkta katter kom vi hem och det var bara att förslka torka Zelma torr med en handduk, hon gillar inte hårtorken så den funkar inte... Men jag kan ju säga att det var mycket trevligt att vara torr om fötterna =) Inte en droppe trängde in i mina nya skor!!! Bra köp!!

Vi sov länge idag allihp, till halv 10 =) SKÖNT!! Vi hade mycket trevligt igår, satt och tjöta tills klockan helt plötsligt hade blivit tre... Hur hände det??? Vi drack lite vin, mycket gott till tacosen =) Sen blev det e Irich coffee =) MYCKET GOD!! Sen drack fru Stehnson cola zero... Inte helt fel det heller och det känns mycket skönt idag med kan ju säga... Vi e piggelina, eller så piggelina som man kan bli på 6 timmars sömn...

Eftersom regnet öser ner även idag blir det någon form av inneaktivitet... vad vet jag inte... Städade ju allt igår så det kan jag ju inte göra... rensa garderober har hon ju gjort med... nehe vet inte alls vad hon ska hitta på, e lite rastlös faktiskt... Men hur som helstt så ska hon inte sätta isg bakom ratten på ett bra tag, en flaska vin tar längre tid att gå ur knoppen än man tror och det e inte värt att åka dit för =)

Ne fram med en film låter inte fel, ska fläska med min gubbe så han fixar på en så kan vi mysa i soffan isstället, Ellioth och han har redan startat den aktiviteten... ligger och myser och det ser väldans gott ut!! Tonåringarna äter frukost nu iköket, Jesper har sovit över och de sqatt gladeligen framför varsin dator till tre med så de e nog llite sega...

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0