Första gröten =)

Hi hi nu äntligen... kunde inte bärja mig längre =) Idag när vår lilla tjeja sovit middag fick hon sin första gröt... Det gick som hejsan ovh vips var den slut och då visades humöret, hon blev jätte sur!!! Men det var ju tur att man fick sig en slurk med mammas mjölk då!


Här har vi i alla fall min lilla prinsessa som äter gröt för första gången!!



Hm, lite skeptisk e man ju allt, vill helst bara sluka i sig gröten, den var ju jätte god! Mumsigt att slabba i den med så man får känna med händerna oxå!




Nu börjar vi få in knicken!! Det går i ett rasande tempo... Inte alls som storebror när han skulle lära sig äta... Han klyktes på studs sen var det allt annat än gott och det tog jätte lång tid innan han ville äta... ens smaka =(




Färdigt var det här!! Vist e jag söt??




När maten e slut så blir man såhär lessen... då e det ju tur att mamma har mera mat =)




Här har vi en storebror som leker tittut med sin lillasyster, vilka sötisar!!




Bilparken tar aldrig semester, han jobbar på övertid året om =) Så här ser det ut varje dag i familjen Stehnsons hem...




Här ligger vår lilla höna och inspekterar sin nya mygga =) Full koncentration!!

Tänk va tiden har gått fort, tänk att Lovis redan är 4 månader... Hur i all världen hände detta?? Vart har tiden tagit vägen?? Känns som om man inte hinner någonting eller gör någonting... Det är i varje fall tanken när man går hemma, att man ska hälsa på allt och alla och hitta på såå mycket... Men det blir ju inte som man har tänkt precis... Fast å andra sidan när man flyttat till Veddige så e det väl som om man flyttat till andra sidan jorden eller något för då e det ingen som kommer hit längre heller... TRÅKIGT! Är det så för alla andra med som flyttar från stan eller?? Eller e det bara jag som e lite deppus kanske??


Jaha vad händer annars i mitt liv då?? Jo imorgon e det dax för att åka in till viktväktarna igen, herre gud va veckorna går fort... tisdag igen =) Undrans hur det gått denna veckan?? Nja jag har ju hållt mig innom mina Propionts, innom min fest propiont oxå och jag har gått en herrans massa... Bra förutsättningar i alla fall. Jag önskar i alla fall att det e 6 hg eller mer då jag har gått ner mina 5 % för det e en magisk gräns för mig!! Tänkte äta våfflor ikväll, e jätte sugen på det så jag hoppas att jag ska få med mig resten av min familj... jag har föreslagit våfflor i flera dagar men det har inte fallit herren i smaken!! Jag har 17 p kvar så då kan man ju unna sig det tycker jag!! En vända runt strängen tänkte jag med att det skulle bli!!

Nehe nu ska jag fixa käk och ta hand om mina underbara barn!! Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0