GeKås...

Idag har jag vart på gekås med Carro och tvillingarna, mina troll hängde oxå med! Vi hittade vinterkläder till Ellioth och jag hittade oxå en vinterjacka till mig!!! Det var banne mig inte dåligt!! Nu e det bara min man som inte har någon vinterjacka... ska fjäska med honom till gekås och om det nu e stört omöjligt så får det la bli till stan då... Han tycker verkligen INTE om gekås... inga folksamlingar heller för den delen och det e ju lite svårt att undgå om man e på gekås...

Vi hade i alla fall mycket trevligt!! En lunch på Ströget blev det oxå så vi vart inte hemma förän tre... Sen har det inte hänt alltför mycket på Lomvägen... Vi har slappat, ätit middag, gått på promenad och ätit lite björnbär, duschat barn och nattat barn... Oj det vlev ju en del i alla fal =)

Nu ligger min miniman i sin säng och sover, han var svår att lägga idag för han somnade i bilen hem från GeKås... Men nu sover han äntligen. Lovis har somnat på min arm nu så snart kan jag lägga henne i sin säng med! Så kan man kanske sitta en stund själv vid tv:n... Alvin sover hos Felix, det var faktiskt ett bra tag sen sist... Snart e ju sommaren slut så då blir det bara på helgerna så man får ju passa på! Fast vi har faktiskt vänt hans dygn bra denna veckan, han har lagt sig utan pardon halv 10 och släkt 10! Jätt skönt!! Det har vart en mycket bra vecka med Alvin och det känns gött!! Inga tonårs bråk eller så så det e gött!! Han har vart hemma en del så man har till och med hunnit att umgås lite!!

Torbjörn kör Roger ut till Kungsäter för att hämta hem bilen... Han e äntligen klar med den röde Audin, bara lita småpill nu och det märks att han e mycket lugnare!!! Mindre stressad i alla fall, han opereras ju nu på måndag IGEN.... Japps så nu hoppas vi att det ska nli bra!! Han har vart utan Diklofenaken nu i nästan två veckor och nu efter en vecka kryper det onda i nacken IGEN!!! Han tar värktabletter hela tiden för att döva smärtan så nu håller vi alla tummar och tår inför måndag!

Imorgon skulle jag vilja åka in til stan en sväng och kolla lite, mysa lite och vara med mina barn!! Roger e fullbokad så han ser man väl inte röken av kan jag tro! Inget ide att sörja det för det lär jag ju få göra så det räcker ett tag fram över nu =) Ne ett stopp på sportringen först för att köpa ett par short och en t-shirt till Alvin så han kan ha i gympan!! De sålde ut addidas för 299 och det e ju ett bra pris och han måste ju ha det i gympan...

Ne nu ska jag gå o borsta tänder och krypa ner i min säng och passa på att sova när mina troll gör det =)
Natti Natti!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0