God morgon!

Jaha nu e småbarns mamman med sömnproblem uppe... Har vart det sedan 7 då en liten miniman tassade upp och kom ut till mamma... Vi har legat och myst i soffan men nu var intebarnprogrammen så roliga längre så nu titade rådjursögonen på mig... "Kan jag få titta på Herbi, mamma". Ja det är väl klart man kan få!! Den kommer han att kunna varenda replik i när han e större, om han inte redan är på god väg.

Kaffet har alldeles strax runnit ner och det ska bli väldigt gott, så kanske man kommer att fungera denna dagen med. Jag somnade bortåt kvart över tre i natt... Var uppe med Lovis vid 5 igen...men vi somnade om ganska fort. Hon har sovit i liggkorgen till barnvagnen nedanför mig och jag har slaggat på soffan... MMM ibland undrans det varför man valde att bli en småbarnsförälder... med sömnproblem...

Japp nu vet jag... Det räcker att snegla ner på den mest underbara som ligger och sussar i vagnen och den lilla sötisen som sitter fastklistrad vid tv:n och tittar på sin Herbi!!

Nu kom min man upp och ut i vardagsrummet... Med kaffe med, va gullig han e!!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0