Lyckan att ha världens bästa gudföräldrar =)

Välkomna hem från er lilla semestertripp till Helsingborg =) Var riktigt roligt att se två nytankade och pigga  gudföräldrar som kom hem idag!! Det var ni allt värda!! Vi hade ju en liten kille som var mäkta glad... En allldeles egen betongbil =) Han blev alldeles överlycklig och inte detn lättaste att lägga om man säger så ;)


"Måste leka min betongbil!" skrek han med stora tårar rullande nerför kinderna, den lilla sötisen!!MAN Cement Mixer- Bruder

Här har vi den nya skönheten i min sons samling!! Han bara ÄLAKAR sina lastbilar!!!



Tänkte att nu e det bara att vara konsekvent och inte ge med sig så det blev att kissa på toa, byta till pyjamas och borsta tänderna... sen napp och snutte och lägga sig... Han skrek oavbrutet tills jag hann gå ut ur rummet efter att jag stoppat om honom och han sov... Ja det gick ganska fort kan man säga!!!

Nu ligger han och sover i sin säng i alla fall och hans lastbilar står parkerade i hans hylla =)

Min dotter fick oxå en present =) En mygga som var en skallra, hon gillade den skarpt!!

Tack så mycket, ni e alldeles för snälla!!! Många kramar på er!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Varsågoda säger vi! :-) Lastbilsparken behöver ju förnyelse då & då...Och visst är vi alldeles för snälla men det är vi så gärna så! Många kramar till er med!

2010-08-01 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0