Mattläggaren är här...

Fy farao, man håller nästan på att bli döv här hemma! Mattläggaren är här och bytar matta på Alvins rum =) Vilket lett till att hela lägenheten ser ut som ett mindre bombattentat.... Fast det är alldeles underbart att den blir bytad för den var HEMSK!! Den har legat sen husen byggdes och var gör tråkig! Vi fick burit ut allt innehåll på hans rum igår och det kan nog vara rätt bra att få städat där vilket det inte har gjorts ordenligt på ecigheter sen... Är inte prio ett i Alvins liv, undrar vad det kan bero på ??? Kan han vara kille och tonåring =))) Känner inte alls igen mig;)

Nåja vi ska strax gå bort till Herman och Sofie så Ellioth får leka av sig lite... Men vi kan inte gå ännu för lillhöna sover... Ja det e faktiskt sant... Hon e inte ljudkänslig i alla fall =) Har vart inne och kollat henne flera gånger men hon trynar gott...trotts ett j*la oväsen... Fattar ingenting!

Ska in till stan i eftermiddag/kväll och väga in mig på Viktväktarna... Känns pirrigt faktiskt... Enligt min våg här hemma har det nog gått bra, och ja jag vet att man ska ju inte jämföra men HUR lätt e det då??? Japp vi får se hur det gått!! Känner att jag vart redig i alla fall och hållt mig bra trotts lisseberg och allt =)

Nehe nuska hon sortera lite mer kort... håller på att gå igen datorn på alla kort vi har på våra barn!! Ha det gott och skrivet mer ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0