Tacos...mums!!

Äntligen e vädret bättre och det blåser bara... Har vart ute på en lång runda i morse!!! Det var jätte skönt och precis vad jag behövde!! Sen har hon storstädat hela placet idag, välbehövligt... Vi ska få gästre ikväll så det var en liten morot till att städa, händer ju inte såå ofta på sommaren eller under semestertider, då finns det så mycket annat man vill lägga sin energi på!

Ikväll står det tacogratäng på menyn och rödvin såklart!! Sofie, Robban och Herman kommer ikväll och Ellioth längtar verkligen! Han tycker tiden e låångsam, jag kan inte riktigt hålla med honom... Tänkte att jag skulle ha det mesta klart innan de kommer ikväll så slipper man stå över grytorna när de kommer... Var jätte länge sen så det ska bli väldans trevligt!!

Annars har det vart fullt upp så nu ligger vi och myser på soffan, *Lovis e jätte gosig så då får man ju passa på innan man ska börja grejja igen =)

Ha en trevlig kväll!! Skål ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra med ok väder igår... Väldigt blött idag igen... Syn att jag inte passade på att klippa vårt yberlånga gräs igår... Hoppas ni hade trevligt igårkväll !

2010-08-01 @ 08:04:08
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0