88:an kan förgylla livet en stund =)

Satt och kollade in GB´s utbud av glass och kollade vad de var i p-värde... Hua ibland kan man ju bli deprimerad för mindre... Enn 88:an kostar 5 piont... Dyrt men efter en runda runt strängen nu på kvällskvisten så är man väl värd en sån!!! JÄTTE GOD va den =) Jag hade nog haft det mycket trevligare med Nett än vad Roger hade haft hemma med Lovis och Ellioth... 40 minuter av SKRIK av inte mindre än två barn... En stressad pappa och två skrikande barn e ingen bra kombination =) Men så kom mamman hem och den stora gossen somnade i mammans knä på studs och den lilla sussar i vagnen. Då blir man lite glad faktiskt, mamma är alltid mamma och en mycket bra mamma för den delen =) Ne pappan e faktiskt en mycket bra pappa med så våra barn har nog mycket tur faktiskt!!

Känns pirrigt inför morgondagen och jag har inte den blekaste om hur det kommer att stå på vågen inne hos Viktväktarna alls... vägde mig idag, vet att man inte ska det... men regler e väl till för att brytas eller?? Till saken hör den att jag gick ner tre kilo bara genom att flytta vågen 5 centimeter och från början vägde jag nästan som jag gjorde när jag startade på viktis... Nja jag kan inte påstå att min våg är särskillt tillförlitlig alls kan man säga, vänder kappan efter vinden nästan =) Tja jag tror att jag ska hålla mig till den i stan... Kom på att jag måste skriva ut mitt kort imorgon... får ta turen om Nett imorgon bitti tror jag =) Hoppas att hon kan hjälpa mig... Kramis på dig!

Nu får vi besök... Kenneth kommer hit, lite kaffe kanske och tjöta lite... Det skrammlade utanför, undrar vad han kom i... Mc eller van eller???

Kollar på Van Veteren på tv... lite bra e det eller tja jag har inget annat att titta på... Vet inte vad jag vill se... Gärna Twaighlight (snygg stavning) men vi har bara trean med engelsk text och det faller inte min man i smaken alls... Jag kan mycket väl tänka mig att se den NU... Tydligen fullmåne idag så man lär väl inte somna på denna sidan midnatt kan jag tro... Och sova sådär bra kan jag tänka mig... Hua...

Ja ja nu ska jag ta hand om min dotter och ge henne lite mat och mysa i soffan... Natti natti


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är väl klart att småtrollen har den bästa mamman & pappan de kan få! Vi fixar det imorgon! Kram på dig med!

2010-07-26 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0