Wheels and wings =)

Kan det vara den bästa helgen på sommaren?? Onekligen JAAA!! I alla fall om ni frågar min gubbe =) Han bara älskar den här helgen... och han har inte helt obemärkt överfört detta otroliga bilintresse på sin mellanson!! Ellioth e helt i extas inför denna häftiga kväll där han ska få se crusingen där alla möjliga olika underbara raggarbilar passerar... Som barn på julafton kommer min man och son stå längst fram och titta... snacka om ögongodis!! Jag tycker oxå denna helg e helt fanastisk med alla bilar och allt folk som kommer till stan för att festa, umgås och kolla på bilar =)

Kameran e laddad och jag sparar lite extra propionts så man kan unnasig en god glass o socitets
parken =) mumsfillibabba!!

Igår var vi och hälsade på Rogers bror Jörgen och hans sambo Marie och deras underbara barn! De har köpt hus i Tvååker, jätte mysig trädgård med fruktträd, bärbuskar och massa blommor och härliga krypin!! Barene lekte som hejsan och det var exakt vad min Ellioth behövde!! Han var rastlös och hade en massa soring i benen så efter att vi vart där ett par timmar så de fick lekt ordentligt och vi hade ätit pizza ( jag åt kebebsallad) och den var mega god!! Well done! mycket bättre än den megatråkiga som vi köpte på Bella Napoli här i Veddige, de har bara blivit såå tråkiga!!!! Så var i alla fall Ellioth välrsatad så han somnade tillslut i bilen hem fast jag försökte allt för att han skulle vara vaken...Men det går att ta på en sovande kille med och bädda ner honom i sin säng och han sover vidare =) GOTT!!! Sen blev det en promenad runt strängen med Nett och så fort jag kom hem så smet Roger ut för att grejja lite... Blev inget myspys alls.... Fast ¨å andra sidan fick jag pratat lite med Jessica på msn... de kommer ner i helgen med deras nys bil!! ROLIGT!!! Det e alltid såå roligt att träffas och det blir alldeles för sellan men så e det ju när man bor megalångt ifrån varandra.... 


Har gått här och lagt in en massa tvätt som bara har hamnat i en megahög under veckan... ska försöka tvätta lite nytt och försöka plocka undan lite, men då finns det en liten tjeja som inte alls vill att hennes mamma ska plocka... bära bära bära, satte hennei bärselen ett tag (den ska med till stan ikväll) och det gillade hon men jag blev megavarm!!!

Kanske en kopp kaffe strax?? Lite extra vatten... börja laga lite mat kanske?? Hm vilken slappar dag egentligen!! Helt underbart väder och jag e inne.... det e ju katten inte klokt!!! Då undrar man om alla hästar e i stallet??? Eller??

Ne nu ropar Lovis på mig och en liten kille drar i mig .... snart min tur eller??? Vill kolla bilar... hjärntvättad!!

Ha en bra dag!! Det ska vi ha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0