Efterkontroll...

Va skönt, nu e det gjort oxå... var inne hos Eva på efterkontroll idag. Vi gick igenom förlossningen och hur tiden efter den vart. Blev det som man tänkt, var tiden på BB bra, hur känns et inför framtiden?? Ja massa tankar att ta ställning till, hur man tycker. Fast jag hade ju en mycket bra förlossning och en bra tid på BB, det var väl den första tiden efter som vart jobbig med sjukdommar osv... Nu ser vi framåt mot en härlig sommar!

Hade en mysig dag på stan med Carro och våra småttingar =) vi startade på Campion och en kebabtallrik... Sen fixae vi Emil och Amandas doppresenter... de skulle ju graveras såklart!! Skönt att gå på stan utan de stora barnen! Det känns svårt att räcka till för alla just nu men vi ska försöka ändra på det under sommaren... jag hoppas på mycket sol så jag kan bostätta mig på stranden med ungarna för MIN skull!!

Var på spädbarnsmassagen idag oxå... Alla var JÄTTE trötta, Lovis somnade efter 20 minuter så jag satt mest och tittade  på och gäspade ikapp med alla anra trötta... Lovis tyckte i alla fall om det fram tills hon somande =)

Nu ligger trollungarna i sina sängar och nästan alla sover... Jag ska se om det möjligtvis går något på tv efter att jag fixat klrart Alvins matsäck inför morgondagen, det bli pannkaka och mannafrutti på matsedlen med lite festis oxå... Hoppas att han får en bra dag med fint väder på Getterön imorgon. De ska testa att segla, bada och ha en trevlig dag tillsammans med klassen innan sommarlovet!

Imorgon kommer prästen hit på dopsamtal... Tänk det e redan till helgen... Kollade om slipsen passade klänningen innan... Nehe det var totalt FEL! Så vi får byta den när vi hämtar kostymbyxorna... Ska ringa om nyckeln i morgon oxå...

Nehe sov gott!! Får ta hand om Lovis som inte vill somna och sputtar ut nappen hela tiden... Nymatad och nybytt och mega trött... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0