Massor att göra =)

Har vart full upp idag, kuligt!! Startade dagen med att gå runt Strängen imorse... jätte skönt och allra helts innan värmen kom!! Zelma var överlycklig och jag kände mg så duktig!!!! Precis som man önskar att varje morgon startade!! Känns såå himla skönt att komm ut tidigt, dels så att det e gjort innad dagen springer iväg och slippa ha det hängandes över en. Men framför allt så utan småtroll och kunna gå ensam och rensa huvudet... Bara fundera och tänka å olika saker men samtidigt inte sänka alls... Flummigt värre men ack såå underbart!! Väl hemma igen blev det frukost och kaffe!!! Jätte mumsigt när man vart ute och gått!! När vi nästan var klara kom Carro, Emil och Amanda då Carro lämnat stora tjejen Emma på dagis! Efter lite matning och fixande så bestämde vi oss för att åka till Bua och kolla in den nya affären där som sålde barnkläder... Fy va besviken jag blev!!! Hade på någpt sätt förväntat mig massor... Tja så mycket var det inte för världen... Em del, 2 ställ och två stora hyllor med barnkläder var det, sen va det skor, smycken och lkite annat krafts... Så nepp det blev inget handlat... BILLIGT i alla fall =)

Hem och t middag, makaroner och köttbullar blev det... ovanligt i den här familjen.... men jätte gott!! Sen åkte jag, Carro och ungarna upp till Jen! Vilken mysdag!! Det blev fruktsallad på altanen, alla åt så det pep ur öronen =) Va lätt och gott när det e varmt och man ändå vill ha lite fika!!! Det var uppenbarligen ett uppåttjack för mindre tvåbenta... alla busade och lekte och hade jätte roligt! Vi mammor satt och ammade och tjötade under aprasollen... helt underbart!! Då längtar man verkligen inte tillbaka till något jobb... då känns det som om man skulle kunna ha det så för alltid!!! Fast m,anvet ju att så kan det inte bli, om man inte blir miljonär förstås =)
Man kan ju drömma i alla fall!

Blev väldigt positivt övveraskad av min underbara son idag!! Han lekte obehindrat påhos Jen, trotts Sasse ( deras hund) Sen när vi skulle hem så sa han" Sasse e inte farlig... Absolut inte sa ju jag... ska vi klappa honom?? Vi satte oss på huk och Sasse kom fram... Ellioth klappade banne mig honom!!! Han blev inte livrädd och märkte att Sasse vart ju inte farlig!!! Han kände till och med på öronen och höll med mig om att de var ju jätte mjuka!! Kändes bara såå roligt!! Han kan min son!!

Efter en lång dag med mycket lek och bus åkte vi.. till Eklöws ochg handlade till grillen... Mormor och morfar kom hem och grillade på kvällen!! Var roligt att träffa dem, de har vart på Bornholm på minisemester!! Det hade vart hur mysigt som helst, men de var ju naturligtvis jätte trötta så de stannade inte så länge och vi hade ett mega trött barn som somnade gott i sioin säng... Den lilla hönan somnade nyss i sin vagn... Gott! Jag e me så trött så jag nästan somnar sittande... ska blli jätte skönt att krypa ner och llägga sig!! I natt sov Lovis till halv 6 så det hoppas vi ju på i natt med =)

 Imorgon e det midsommarfirande på mitt jobb, funderar på att gå dit och hälsa på!! Vi får se vad kag känner för i´morgon!! Sov så gott nu ska jag hjälpa min under´bara man att hänga upp en tvätt!! Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0