Mysdag...

Vilken härligt fullspäckad dag det vart!! Började med en låång mysmorgon med familjen... Åt frukost läänge och hann med en promenix med Zelma innan spädbarns massagen började! Varmt men lite blåsigt har det vart men alldeles jätte härligt!!

Det va ganska många på massagen och det var helt ok. Visserligen e det nog inget jag kommer att använda mig av hemma men roligt att lära sig. Lovis tyckte att det var sådär, en del övningar va mysiga och en del gillade hon inte riktigt... sen skulle det vara utan blöja och det gav ju en del konsekvenser... fick byta allt på Lovis... Inte helt ovanligt =)

På väg hem träffade jag en kollega i affären som oxå väntar barn som en beräknat om två veckor ungifär! Var jätte roligt att träffa henne och höra hur allt går! Hoppas verkligen att allt kommer att gå bra denna gången! Så vi stod och tjöta en bra stund om ditt och datt så innan jag fått vart i affären och sen mellanlandat hemma och innan vi var på vär till Jen tog evigheter...

Fortsatte med lunch hos Jen sen gjorde vi playdoo deg... Ellioth stod på en hög palla i köket hos Jen och degade för fulla muggar... Medan vi teroriserade våra små bebbar med att göra hand och fot avtryck som vi skull gjuta i betong efter fikan =) Fika e mycket viktigt för hemmagående mammor...mycket viktigt för ammningen sägs det... ;) Man ska ju äta mer då.... eller hur??

Det blev i alla fall massa gjutna grejer så vi får se hur det gått imorgon... Ska ha lite bebbefika imorgon så då får vi ju kolla våra pysselgrejjor!! SPÄNNANDE!!!

Efter en heldag uppe hos Jen avskutade vi den i Björkhult hos Carro & Patrik med lite grillning som kvällsmat... inte fel alls!! Emma och Ellioth e inne i en bråkfas i deras liv... de retas hela tiden och e det inte den ene så e det den andre.... Undra hur länge det kommer att hålla på?? Kärlek börjar ju med bråk...slutar med barnvagn... Hm??

Nu päser jag i soffan själv... man och barn har gått och lagt sig så jag passa på att njuta lite av ensamheten!! Går inget vidare på tv men man behöver bara slötitta... Börjar bli ganska trött så det ska bli gött att lägga sig och att Lovis redan sover så jag slipper hålla mig vaken för att söva henne... Jag kan bara inte somna innan hon så ibland tar det låååång tid!!!

Men ha det gött och natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0