Stan...

Då e allt förberett inför dopet på söndag... drickan e inhandlad, kotymen e köpt, maten e bestäld så nu e det bara att stryka de sista kläderna... Känns jätte skönt!! På lördag ska det dukas, plockas blommor och ställa iordning församlingshemmet så allt e klart till söndagen. Allt e under kontroll =)

Jag och Roger åkte in till stan och provade kostymen till honom, jätte fint!  En mörkgrå, vit skjorta och en ny slips blev det på Dressman =) Sen gick vi in på KappAhl och köpte tunikan till mig så nu har jah en ny =) På vägen till bilen gick vi förbi Jack&Jones... Hittade en skitsnygg skjorta till Roger, han hade ett presentkort... Ett skärp blev det oxå!!! Vi träffade mamma på KappAhl och hon hade hitttat en klänning... jätte fin! Det var hennes första dag på jobbet på 25 % idag så hon var jätte trött!!! Men det hade gått bra! Hoppas att hon tar det lugnt nu!! Fats hon har en liten ådra av envishet så man vet aldrig =) Den ådran är ännu större hos mig så tja ni kan ju tänka er själva =) Sådan mor sådan dotter =)

Efter lite mat i magen hämtar jag och Lovis Ellioth som vart på Stättared med dagis idag! De hade haft jätte mysigt och det första Ellioth utropar e " Mamma jag vill ha en kanin! Snälla mamma!!" Han e föör sööt!! Mamman hade en kanin som barn och jag inser att det får man bli lite större för plus att pappan inte tål katter så vad e skillnaden...den får vara ute... hm e det vad man vill ?? Vet inte så det skjuter vi på framtiden!!!

Vi åkte i alla fall upp till Carro och Emma, hon sov som en stock... Ellioth tog en powernap på vägen... Men vips hade tre timmar gått med lek, kaffe, tårta och mera lek och mammorn fått tjötat skit och haft det mycket trevligt!!!

Nu tittas det på Anna Travis på 4:an...ett rätt bra program faktiskt, spännande!! Engelska krimenalserier brukar va bra! Lovis har slocknat i vagnen så vi får se hur länge hon sover...

Ha det gottis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0