Trött..

Hela den här dagen har vart seg... Känner mig totalt dödstrött och det är jag INTE ensam om alls!! Ellioth har vart på ett pisshumör hela dagen och verkligen testar ut i fingerspetsarna och Lovis har vart alldeles övertrött och har bara inte kunna slappna av alls...hon har inte sovit med någon reda på hela dagen utan bara småstunder. Det var först ikväll som hon somna när vi var ute och gick runt strängen jag och Nett... Nu börjas det igen att skruva på sig lite och hon vill nog egentligen sova... JAG MED!! Ska faktiskt gå och lägga mig med henne så kanske hon somnar och jag med förhoppningsvis!! Igår var det Roger som vart trött, idag e det jag...ombytta roller.

Carro, Amanda och Emil va här på förmiddagen. Det var jätte mysigt!! Sen skulle hon iväg på Michaelas student!! GRATTIS!!! Roligt med examen!! Mamma vart här med på förmiddagen efter jobbet och hon vart lite trött hon med... Sen har Helene med gubbe vart här =) Han hjälper min gubbe med att bygga staket... De har grävt idag och imorgon ska det gjutas om vädret tillåter! Äntligen e det på G!

Nehe nu ska jag krypa i kojjen... har inte något att skriva om känns det som... Sussa gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0