Man ska sova på natten =)

Den här lilla flickan har verkligen missuppfattan hela grejen med dygnet... Lovis har haft en sov dag och var jätte svår att väcka för kvällsmålet ikväll. Men åt gjorde hon tillslut i alla fall, sovandes =) Vad gör man , det e ju inte det lättaste att få liv i en bebis oms BARA vill sova.. Jag tänkte att ja ja jag går väl och lägger mig med då vid en halv 11.. halv 2 vaknar min lilla prinsessa med en inte allt för pigg mamma... Vi tassar upp och sätter oss i soffan som vi brukar och tar lite minifom-droppar och sen hugger hon i och äter för fulla muggar... Jag å andra sidan sett håller på att somna sittandes i soffan =)

Äntligen färdig och vi kryper ner i kojjen... Då händer det...Lovis ligger och fäcktar och kråmar sig, vill ha nappen men spottar ut den igen och vill inte alls sova... Lika bra att tända lampan.. Lovis får syn på sina komisar Laban och Labolina och blir världens lyckligaste bebis... Hon fäcktar, skrattar och pratar med dem allihopa... Man kan ju inget annat än att le år underverket och mammahjärtat värker =) SÖTIS!! Ja då var vi två piggeliner så jag tänkte att detta får man ju inte missa, in med kameran och datorn så leker vi lite =)

 

                                    





MAMMA ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja du... Hon är verkligen UNDERBAR! Kram på er!

2010-05-11 @ 12:24:27
Postat av: Camilla

Va mysigt ni har det på nätterna! Förstår att Lovis inte vill sova! Kram!

2010-05-11 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0