Mysdag!!

Vilken härlig dag vi haft idag!! Vi har verkligen fått gjort hur mycket som helst... hade en jätte mysig morgon med barnen. Roger fick sovmorgon så jag gick upp med barnen och tittade på tv, lekte åt frukost framför tv:n och vi gick en kortis promenad till hästarna så Zelma fick gjort sitt...

Sen bar det av in till stan för att shoppa lite =) Fick köpt två par byxor och en body till lillhöna... hennes kläder börjar bli för små =( Hua va fort det går, att det bara FÅR gå såå fort...

Sen letade vi efter en bröllopspresent till mormor & morfar! Fatta att de vart gifta i 30 år! Det e verkligen helt underbart! De passar såå bra ihop, de kompetterar varandra och de älskar verkligen varandra. Jag och Roger har vart gifta i 5 år i år och det känns oxå  helt otroligt! Tänk en dag sitter vi där och firar 30 årig bröllopsdag =) Lite småromantiskt tycker jag! Vi hittade i alla fall en jätte mysig present som vi tror de kommer att gilla! <Känns roligt, Ellioth tyckte att det var jätte kuligt!

 30 år är pärlbröllop  

Vi fick besök av min barndomskompis Jessica och hennes man Fredrik! insåg att vi inte träffats sen de gifte sig förra året... alldeles för sällan, det var jätte mysigt! Vi lunchade tillsammans och jag hade lyxen att få slippa laga mat ;) Fredrik e vegetarian så han kockade ihop middagen! Jätte gott blev det! Första gången vi smakade på cornfärs, smakade ungifär som vanlig köttfärs får jag säga... med vitlök i!! Mums!! Min Roger gillar ju inte det men ahn åt och tyckte att det var helt ok!

Ellioth slök Fredrik med hull och hår och tyckte han var jätte rolig! Han skulle visa allt han hade, satt till och med i hans knä =) Inte dåligt med tanke på hur blyg han i vanliga fall e! De ritade och busade och när vi vart ite och gick skulle Fredrik köra honom i vagnen!!! Mysigt! Tack för en härlig dag!!

    
Kunde inte låta bli attunderbart kort på Fredrik och  ta ett Ellioth när de satt och ritade =) Titta på hur de sitter, helt underbart! Fredrik har ritat en krokodilbil som Ellioth bara älskar!

När Jessica & Fredrik åkte hem och vi inte alls hade lust att gå in, det var ju såå härligt väder gick vi bort till Nett & Rikard för att dricka kaffe... Vi tog ut det till lekplatsen! MYSIGT!!

Här kommer ett par härliga bilder jag tog med mobilen=)









Rikard och Ellioth gungar på gungbrädan med Roger =) Härligt!

Precis så här ska det va!!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med, det var himla mysigt! :-) Kan inte du maila kortet på Ellioth och Fredrik till mig? De såg så söt ut. (Fredrik fick också lära sig av Ellioth att det kommer mjölk ur avgasröret på mjölkbilen.)

2010-05-15 @ 11:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0