Spöregn... hua va kallt =(

Fy farao vilket skit väder!! Känns ju inte alls kuligt! Vilken TUR att jag fått gått min promenad i alla fall på förmiddagen innan regnet kom! Det var inte jätte skönt väder men en härlig promenad i alla fall och man känner sig duktig efteråt!

Det blev inget utvecklingssamtal dag för Ellioths fröken flyttar till hus =) Lyllo!! Jag önskar med ett hus! Sen gick bilen till BVC... De hade dubbelbokat när vi kom dit...ovanligt...njä... Blir såå trött! Men de klämde in oss, vad skulle de göra när vi stod där! Det tog lite längre tid men in kom vi och Lovis blev vägd och mätt! Som vanligt kissade hon ner allt, inklusive sin mamma =)

Vikt: 4825 gr.
Längd: 58 cm.
Huvudomfång: 37,5 cm.

När vi kom hem från BVC var mormor hemma och väntade på oss med färsk torskfile!! Åh va smaskigt!! Vi lagade middag och åt tillsammans! Ellioth blev överlycklig och slukade mormor med hull o hår =) De lagade tårta inne på hans rum och hade jätte mysigt! Det är så roligt att se dem leka! Maten blev jätte smarrig och det blev en portion att ta med hem till morfar med! Vi höll på att glömma den så jag fick springa ut i regnet och stoppat mormor =) fin syn!

Efter maten och kaffe var vi alla trötta och tog en middagslur! Det var länge sen vi fick gjort det men det var inte fel alls! Jag och Ellioth kröp ner i mon säng och gosade och Lovis hade redan somnat i sin vagn och Roger låg på soffan! Han va med trött, han har vart på värmebehandling idag! Nu har jag vart iväg och köpt en ampell med blommor till en kompis som fyller år idag. Det var inte meningen men jag ringde henne igår för jag jar inte fått tag i henne sen Lovis kom. Hon har jobbat varje gång precis som igår =) Det var hennes Jörgen som svara och sa att hon va hemma idag istället och att vi var jätte välkomna dit istället nu ikväll! Hon fyllde nämligen år =) Hon vet inget så det blir en suprice!! Ska bli jätte roligt för det är verkligen jätte länge sen vi sågs!



Här leker Ellioth med alla sina bilar!! När det är sånt dåligt väder får man leka massa inne... "Det e jag som leker med sopebilen" säger Ellioth.

 Lovis ligger i sitt babygym =)      Zelma har intagit första parkett =)




Så här glad och lyckli blir man när man tittar på Laban & Labolina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0