Advetskalender =0)

Hi hi hi NU ÄR DEN FÄRDIG!!! Känns så roligt och jag är jätte nöjd!
Var ju bara tvungen att lägga ut den =)


Tänk imorgon när han tassar upp och får se vad som hänger i vardagssrummet =) Nu börjar julen riktigt!!






Jag glömmer aldrig känslan att som barn ligga och vänta på att få öppna ett paket... Pappa säger att december var den lättaste månaden på året att få upp mig om morgonen =) Han bara viskade "Paket" i mott öra och vips var jag på fötter...

Men det starkaste minnet är natten till julafton ett år. Jag hade önskat mig en "Alf" om ni kommer ihåg tv-serien om Alf... Nummer 24 var tomt och jag viste att mamma skulle ställa fram paketet under natten... jag låg och väntade och väntade och väntade... Men jag somnade såklart! När jag vaknade stod paketet på golvet, det var för stort för att hänga i =) Och det var ju såklart Alf =)

Natti natti! Nu släcker vi ljuset =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit, vad pysslig du är som både orkar brodera hela kalendern och sen fylla den med 24 presenter. Jättefint ser det ut, Ellioth lär bli själaglad varje morgon fram till jul! :-)

2010-12-01 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0