Äntligen fredag...

Åh nu e det fredag igen... Många fredagar blir det  =) Tycker att tiden springer iväg och man hinner inte ed så mycket. Idag ska jag evrkligen ta mig i kragen och gör klart inför Advent, det ska dammas och städas rent allmänt... Hade vart bra om man hittade lite mossa med till stakarna.. Hm inte lätt i minus 7 grader och snöbeklätt. Nåja sånt e livet!

En sväng till Hajen, en dörrkrans och lite fix så sska det nog bli toppen!

Fich lite sovmorgon som kompensation för att jag legat och ammat sen halv 4! Kan man bli tokig eller? Så sömnbrist e mitt mellannamn...

Ikväll blir det fredagsmys med en skål med popcorn ich IDOL! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0