Första julklappen inköpt =)

Det bidde GeKås istället för IKEA... Inga ridbyxor eller jacka... Men den första julklappen e inhandlad! Ett antal kvarstår... Puh känns som om det kan bli mycket... eller många små i alla fall!!

En gaffeltruck blev det till Ellioth ialla fall =) Kanske vart det en sån som Roffe körde på jobbet kan jag tänka mig att han säger =) Det fanns en annan mega stor lastbil med en ljulastare (tror jag att det var) på för 499 kr... Hm det hade ju vart pricken över I... Men som Jen sa " Får ni plats med fler??"" Ne det e ju klart!


Men jag vet att Ellioth hade blivit överlycklig och sen hade det liksom inte behövts något mer =)


MB Actros Low Loader Truck Bruder Toy Jcb 4Cx Backhoe Loader feature fifth wheel clutch


Är på jakt efter en lära gå vagn till Lovis...



Åh just den här till exempel =0) Tänk den e bara så perfekt, kan man ju ha hur länge som helst och sen blir det en dockvagn!!!




Har en miniman som sussar gott i sin säng, en liten höna som halvsitter i pappsens knä och nja, inte så särskillt naning precis... Vette tusan när hon ska somna... Alvin är hemkommen, nyäten och sitter här i soffan och myser =)

Ne jag ska sätta på lite kaffe, räkna ut mina propionts och sen ska jag me slappa i soffan och försöka få en liten trollunge att sova!!!

Ha en trevlig kväll!!
 


Kommentarer
Postat av: Emmy

jag cissi det är inte lett att hitta julklappar till gud veta vad men jag har lite packet till prinsessan och prinsen och jivet viss till dig kramm emmy

2010-11-08 @ 22:05:40
Postat av: Emmy

jag cissi det är inte lett att hitta julklappar till gud veta vad men jag har lite packet till prinsessan och prinsen och jivet viss till dig kramm emmy

2010-11-08 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0