Migrän

God morgon på er! Hoppas att ni sovit bättre än jag =) Har legat i migrän hela natten... Fy farao vad jag hade glömt hur det verkligen var att ha migrän för det var riktigt läänge sen. Men ack vad jag bedrog mig, trodde att den försvunnit... Men icke så nicke! Det hjälpte varken med panodil, vågar inte ta annat så länge jag ammar. En iskall handduk över pannan hjälpte inte heller och vad jag mådde illa... Hels sanslöst att det bara kan hålla på så!

Nåja nog om det hemska! Vad händer idag då?? Hm, Roger åkte med Kling till Jörgen idag, de ska byta fönster och grejja i huset.  Ska bli mycket spännande att se vad som hänt sen en dag! Hoppas att de kan flytta in snart!!Sen ska gubbben vidare med svärfar och kolla på en liten lastbil... Så ja med hans mått mätta vet de sjutton när han kommer hem idag... Så jag kan ju inte sitta här hemma i alla fall, det känns inte såå kuligt!! Jag hade tänkt ta ungarna och åka in till stan och införskaffa tomtedress till min miniman. Det e ju snart dax för det på dagis! De hade både fina och till ett bra pris på Lindex, 149 kr... Vist de kostar 89 kr på GeKås men det kostar ju liksom att åka dit med! Undrar när min favorit affär öppnar... Tror att de öppnar till första advent!, det e ju snart! Lyrestedts tomteaffär såklart!! Finns ju inget mysigare nu när Blomsterladets tomteland e såå B!! Tänk när man var mindre eller yngre eller jag kommer knappt ihåg hur gammal jag vart men jag kommer ihåg att det var hur mysigt som helst!!! Det var ju hur arbetat som helst och sen hände det något och de bara ballade ur! Jag hoppas verkligen att vi åker upp till Lisseberg på julmarknad i år, det e ju med mysigt och man komer i rätta sinnesstämmningen!

Funderade på att hitta en farsdagspresent med, en liten i varje fall =0) Det e ju roligt för barnen! Sen när jag ändå vart i stan så funderade jag på om jag och ungarna skulle följa med upp till farmor... Blir ju inget imorgon för då ska vi till mamma och pappa! Sen ska ju vår miniman sova hos mormor och morfar inatt =0) Han är såå överlycklig och pratar bara om det! Va han och morfar ska göra, de ska laga mat ihop ikväll och laga ägg till frukost imorgon =) Lilla sötisen, han läääängtar!!

Så ni får ha en bra dag ni med =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch å fy för migrän...!!!!

2010-11-14 @ 10:20:18
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0