Mysdag!

Åh sicken mysig dag det vart idag! Det tog inte så lång tid i stan heller, vi var inne och vägde oss på viktväktarna och så åkte vi hem. Känns helt fantastiskt, hade gått ner 1.8 kg!! Trotts festen hos Ann-Marie, trotts att det inte blivit några promenader heller! Nu e hon uppe i 14,5 kg så det går sakta men säkert neråt i alla fall!

Blev kvar hos Carro hela dagen, det blev lunch, kaffe och massa tjejsnack med såklart! Trevligt!! Lugnt och skönt, precis vad jag behövde! Lite virkande oxå... inte mycket men lite =) Sen kom Roger och Ellioth upp så det bibbe miggad med på cuppen! Mums filibabba! Mätta och trötta åkte vi hen strax efter halv 8... Då väntade en mega hungrig hund, kissenödig var hon med så det fick bli Rogers lott idag... Jag la först den store killen... Ammade Lovisen sen kom den store upp... HUNGRIG??? Hm... Ja han e inre som alla andra! Han satte i sig en macka och två tallrikar med mjölk ovh flingor!! Tokunge! Sen somnade han gott! Det var ju klrt man inte kan sova på hungrig mage...

Jag och Roger har precis druckit kaffe och ätit pepparkakor.. jag har fortfarande 2.5 p kvar och vet inte vad jag ska trycka i mig... E mätt och börjar bli lite nanig...

Imorgon blir det öppna förskolan på förmiddagen sen är det fönstren inne som ska puttsas, strykas gardiner och hängas upp stjärnor och stakar =) Ja jag vet att det e lite tidigt men jag hinner inte senare i veckan så det får bli så imorgon! Helt underbart faktiskt!! Ska bli sååå mysigt! LÄÄÄngtar!!

Ne nu får ni sussa gott så får vi se vad som händer och fötter! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0