Promenad i regnet...

Ja när jag och Zelman gick ut i morses så regnade det minsan... Mindre roligt men skönt samtidigt! Det e gjort för en stund i alla fall =) Jag testade mina nya skor och herre gud va sköna de var!! Var ute och srayade dem tidigt sen fick de torka innan vi gick =) Tänk vilken skillnad det kan vara på skor och skor!!

Fredag igen... Tycker verkligen att det bara är fredag och måndag, det springer ju iväg... Ikväll kommer Alvin!! Ska bli roligt! Han har haft lov denna veckan så nu är det bara helgen kvar innan skolan börjar igen! Vi ska på innenbandy på söndak kväll då spelar han hemma match kl 17:30 tror jag att det var!

Sen får vi se vad som hände & fötter =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0