STRÄNGEN =0)

Idag har jag gjort det!! Jag har gått runt strängen - IGEN!!! Det känns som om det vore hundra år se... (det e bara tre veckor sen =) Det gick ganska bra och vist det kändes och vi får väl se hur det känns imorgon bitti när jag ska upp ur sängen... Då kommer sporren att säga ifrån! Men det var såååå skönt så det va inte klokt! Helt underbart, kallt ja, blåsigt ja men såååå skönt!

Nu har vi vart på hajen och bunkrat upp mera blöjor! Vi har 4 pkt nu =) Klarar oss nog årtet ut i alla fall =)

Ellioth e INTE bra i magen men han var såå duktig! När vi precis kört förbi Rasta behövde han på toa.... Hua tänkte jag, hur ska det här gå?? Men han höll sig, det var jätte jobbigt! Stackars liten!

Lovis e nog inte heller såå bra imagen men det finns ju massa orsaker det kan bero på känns det som... fler bissingar kanske??

Nu börjar IDOL... HI HI skoj! -Snart blir det glögg... kaffe för mig... Shit det kostar i pto piont! Men jag ska festa loss på nobless och kaffe så jag klarar mig!!! Trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0