Tjejkväll =0)

Då var det lördag och strax ska hon göra iordning sig inför kvällen hos Ann-Marie =) Ska bli jätte trevligt och hur skönt som helst att komma hemifrån, utan barn och bara  vara jag... Vi skulle ha med varin maträtt/ätbart till Ann-Marie och jag har förberett en tacogratäng och taco chips...

Barnen ska vara hemma med Roger och mysa =) De sover båda två så han lär nog sitta uppe halva natten... Hm mindre roligt kanske.

Idag har vi vart väldans rediga... Vi har vart ute hos mamma och pappa...



Medans Roger plockade in granriset i bilen gjorde jag och Ellioth en snögubbe =) Vist bidde han söt! Ellioth sprang in till morfar och hämtde en morot till näsa och vi hittade stenar till ögon!








Sen gjorde vi en snölyckta vid deras ytterdörr =) Mysigt!



När vi kom hem klädde vi staketet med granriset och Roger fixade dit slingan... Nu e det julmys... Vinterbelysningen är på plats!!!

Nehe nu ska jag slänga in mig i en dusch och göra mig klar för att åka upp till Ann-Marie =) Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0