Alvin ska spela innebandy!

Strax bär det av in till Wic-hallen för att kolla på Alvin när han spelar innebandy mot Wic... Hm får se hur det går, vi håller allla tummar och tår för att det ska gå så bra som möjligt! Han kanske skulle stå i mål i dag... Han e mycket bra imål! Ska bli jätte roligt! LYCKA TILL ALVIN!!!

Jesper Nilsson har sovit här hela helgen så han e med inne nu, Roger körde in dem till samlingen så kommer jag efter med småtrollen! Gick upp i ottan idag för att hinna gå runt strängen, 07.05 gick vi jag och Zelma =) Känner mig mycket duktig faktiskt!! Sen stod frukosten på bordet, ägg, kaffe och mackor =) Underbara gubbe!!

Ne nu springer klockan och jag ska packa in alla ungar i bilen... alla ja jag vet att det typ bara 2 men Ellioth kollar på Bumbibjörnarna så.... Attans!! Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0