Äntligen fredag...

Jaha då var det fredag igen... Ska bli fredagsmys för hela slanten =) Ja det kan man jus äga i flera meningar... Börjar bli fattigt nu =( Så tråkigt tycker jag! Men nu e det bata 12 dagar kvar till att barnbidraget kommer... Hej o hå...




En härlig syskonbild... De e ganska lika bakifrån med =) Fullt ös från morgon till kväll...

I kväll blir det IDOL, popcorn, lite godis och Nett underbara fläskfil'e gryta med dragon =) De kommer hit när Emmy städat sitt rum! Så vi ska mysa ordentligt, precis som det ska vara!! Rikard e ute med jobbet ikväll och jag hoppas att han får en trevlig kväll när jag lägger beslag på hans familj =0)



Så här bidde det med soffan! Det e underbart skön att sitta i och passar perfekt till mattan och tapeterna =) Men det för ju med sig en massa andra stolliga ideer och vips vill man ju liksom byta ut .... tja ALLT =) Vi kunde inte ha soffan som vi hade tänkt,  det kändees jätte konstigt och det blev inte alls bra. Testade att möblera om och nu känns det bra, den får precis plats... TUR!

Neha nu ska jag vara lite social med Janice!! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

TACK för en mysig kväll!

2010-10-08 @ 22:39:46
Postat av: Carro

Åhh det blev ju jättefint !!!

2010-10-09 @ 08:49:23
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com
Postat av: lovisa

vad händer denna lördag?(:

2010-10-09 @ 09:03:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jolina

Det blev verkligen superfint! Nu har våran kommit med....efter 10 veckor!!!

2010-10-26 @ 09:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0