Aprilväder i oktober ???

Fy farao vilket skitväder det e!! Nu hade hon tänkt att ta ut Zelma på en långpromenad... Ena stunden har det regnat, snöat eller haglat... Man kan ju undra vilken månad det är egentligen... Kan inte påstå att jag är supersugen på att gå ut men jag måååste jue. Hon glor ut mig, sitter nedanför mig och bara glor... Knner mig inte alls stressad att ta på mig eller så... Blir regnjackan och mössa, vantar och halsduk, trotts att solen lyser just nu...

Ikväll ska vi upp till Carro med familj, måste ju säga att det var ett väldans fint dagiskort hon fick hem idag! Våran lilla guddotter e det jue!! Lilla Emma!
 

Lovis, kryper nu... Häver sig upp mot tvbänken och står på knä... Igår stog hon utmed soffan =) Hon e bra livsfarlig den lilla dockan!! Nu kör Ellioth med en bil i full fart och Lovis flabbar ihjäl sig och kruper efter! Rolig storebror hon måtte ha =) De e för söta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0