Fredagsmys!

Nu är vi precis hemkomna från Carro & Patrik. Det har vart en mycket trevlig kväll, precis som förr... Det bjöds på grillat, nöt, lamm & fläsk med egengjorda klyftisar! Åh såå gott!! Till efterrätt provade Carro att fylla äpplen med kokos, sirap och kanel och in i ugnen. De såg inte ut som på bilden och vist de kunde ju blivit lite mjukare... Men de stog inne i en timme, hm stämmer jue inte... Himla gott var det i alla fall! ungarna har lekt som tusan och haft jätte roligt! Lite trött e man nu efter en heldag i fullt ös!

Dagen började med mysfrukost, Nett kom och drack kaffe med! Flera dagar sedan så kman måste ju fylla på dosen =) Mysigt! Sen tvingade jag mig ut på en promenad... Blev ju ganska bra! Sen vart det middagsdax, fiskgratäng med potatismos =) MMM Det blev ju jtte gott, tror jag klarat mig ganska bra med propionten! Mätta och glada åkte vi upp till IKEA och shoppade lite =) Inte jätte mycket folk så det gick ganska bra till en början men sen strömmade det på... Vi fick lite smått och gott till vardagsrummet. Det e ganska roligt att piffa till det hela lite!

Nu sover mina små troll i sina sängar medans de stora grabbarna spelar data... Jesper ska sova här i natt och det e jätte roligt tycker jag! De har nog ganska roligt tillsammans!!

Bourne Identity (resveratin för stavning =))går nu och jag gillar den filmen så jag ska krypa upp brevid min gubbe och titta en stund innan jag kommer att somna... som vanligt =)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja mycket trevligt var det :)

Äpplena får provas igen , fast andra äpplen tror jag :)



Jobbet går bra :) nu har jag jobbat halva söndagen med så snart e det slut :)

Kram

2010-10-24 @ 13:14:12
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0