Full rulle =)

Ja det kan man verkligen säga om den här dagen!!! Gick upp tidigt för att få iväg Ellioth till dagis, jag och Zelman gick på promenad i frosten och det drog ut på tiden mer än vanligt för hon var kelig i magen... Roger kom typ förstent till sjukgymnasten för därför... Sen kom Jen och hämtade mig och Lovis för att åka in till stan, vägen om Rusta för att köpa korta tavellister och tejp till Alvins klubba... Sen vidare till Viktväktarna... Det gick mycket bra trotts att jag inte trodde att det hänt någonting... -1,4 kg =0) Tänk nu e det 12 kg ner =) Kan nästan inte fatta hur det gått till...

Åkte till Coop och frossade i deras biliga frukt... Hem och slänga i sig köttfärssås och skruvar =) Mums va gott! Roger hämtade Ellioth och Emma som har lekt hela eftermiddagen då Carro vart på Gekås. De har verkligen haft superkul!!! När vi satt och åt kom mamma så vi tog en kaffe på maten, kunde ju behövas så som vi flängt runt =) Mamma, jag och Lovis fortsatte att flänga in till stan där vi köpte ett par skor till mig =0) Tack mamma!!! Shit va jag fick prova skor tills jag väl hittade ett par som tyckte ommin fötter... Men nu kan jag ut coh gå igen utan att frys ihjäl om tassarna och vara torr för det vart gortex!! Underbart!! Vi åkte om babyhuset på vägen hem och köpte en sele till vagnen så nu kan Lovis inte rymma heller =) Tur!

När vi kom hem tog det inte så lång tid innan det ringde på dörren, då var det Sofie och Herman som tittade förbi =) Åh va det var mysigt!! Nu vart det tre ungar som lekte hej vilt och hade hur skoj som helst!! Vi vuxna drack kaffe och satt och tjötade och fyllde in en massa papper till Alvins skola... Emma körde jag inte hem förän kvart i 7 och då började hon gäspa så det v ar ju bara att försöka hålla henne vaken (dessutom sitter hon bak i vår bil jue...) Men vi sjäng hela vägen upp så det lyckades =) Tur för annars hade det nog inte blivit så kuligt för hennes mamma... Väl hemma igen hade Britt & Roffe kommit på kaffe så då stoppade jag i mig lite kvällsmat, det hade Roger hunnit med medans jag lämnade Emma... Trevligt med massa besök! Ellioth somnade i soffan vid 8... bara att städa upp allt på hans rum, allt låg i sängen och golvet låg täckt... Sen på med blöja och pyjamas på en sovandes kille =) Han fortsatte sova =)

Sen satt jag och Britt o tjötade i köket medans gubbarna pillade med deras bil... Herre jösses nu vart hon tröttttt kan jag lova!!Det är först nu jag räknat ihop vad jag ätit i dag och detv art ju lite över så nu sitter jag här o bloggar och smaskar på ostbågar... Hm vilka bra matvanor det är på det här stället... Gick inte hon på VV eller?? Ja det var ju himla jobbigt =0)

För en gång skull vart det faktiskt skönt att sitta i soffan och chilla... då har gubben lagt sig... TYPISKT! Ja thats life =( Tråkigt att vi inte synkar varandra så himla bra i den här familjen... Undarar hur man gör det???

I morgon fortsätter rullen rulla.... Öppna förskolan med ungarna, sen en lunch uppe hos Carro... Sen lämna ungarna med sin pappa och vidare in till stan med Nett en sväng... Ska bli spännande och roligt i morgon!!! Ser mycket fram mot alltihopa =) Ne nu ska jag strax borsta lite tänder... och krypa ner i en kall säng och slumra... tills klockan ringer... Och sen vakande hon =) Det lär ju never bli verklighet i den här familjen... Men våra barn blir stora en dag de med och kommer att sova hela nätter utan att vakna... Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0