Mmm...

Soffan vart riktigt skön och jag har verkligen hittat min plats =0) Nu är det bara resten som ska fixas... Städas, plockas, sätta i ordning... Känns som om jag fick mitt eget projekt som jag skulle ro i land. Är alldels dödstrött, Tur att vi ha familjen Altesson- Kling som hjälper oss i nöd och lust =) Undrans när det bara blir ett namn att skriva?? Det är väldans låååångt och vi går ju gärna på bröllop, Rikard=0)

Nu e jag såå trött, har simmat, ätit kvällsmat och hade propionts över till björnbär och glass!! Det var inte helt fel, satt som en smäck! Zelma har nog oxå hittat sin plats i divanen... fniss så söt hon e!!

Blir nog så att bilder kommer ännu senare för det  orkas det inte med här...

Ne och sen blev det ju inget jobb heller, han föll på målsnöret min gubbe! Känns så himla tråkigt!! Han var verkligen värd det jobbet!! De kunde inte fått en bttre opelgubbe =) Ellioth var för söt när han sa "Jäkla skit, pappa blev ingen opelgubbe" (Han kan ju hört någon annan i familjen säga ungifär de orden...) Men bättre tur nästa gång älsklingen!!

Nu ska jag snart sussa!! Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej, vad tråkigt med jobbet! :-( Ingen tröst just nu, men det betyder ju att man är JÄVLIGT bra om man är den som nästan fick jobbet. Nästa gång blir det jobb!



Ja, absolut bilder på nya, fina soffan! :-)

2010-10-08 @ 09:04:25
Postat av: Jeanette

Ja det är tur att ni har oss men har ju er - de bästa som finns och vad gör man inte för de man ÄLSKAR! Puss & kram!

2010-10-08 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0