Pirrigt...

Ja man kan ju undra hur i alla världen det kommer att gå i dag på vägningen?? Ner, upp, still?? Hm jag har ingen aning... Jag har följt programmet, ätit lite av min bonus men absolut inte som förra veckan då jag stog still. Jag har vart ute och gått mycket! Ja vi får se...

Idag har det gått i ett, lämning av en go liten kille, hem och fixa Lovis sen ut och gå med Zelma och Lovis... Sen åkte jag upp och red med Jen! Hur underbart roligt som helst! Vi testade och trixade och det var bara såå kul! Rune tyckte nog oxå att det var lite roligt idag, han var ganska pigg och tyckte det var kul att sätta fart =) Kändes i alla fall mycket bra, han lyssnade och jag fick stopppå han, man fick jobba lite och det kändes häftigt... Håller med Jen att han e inte en liten ponny trotts att de är små... Islänningar... De e en stor häst i ett mindre format kan man ju säga =) Han e go, tror jag e lite kär =) Huvudsaken e att jag ÄR inte rädd för honom, ha e snäll, bara tycker att det e kul att det går undan liksom... Jaja jag lär mig väl?? =)

Lovis kröp flera tag innan =) Lilla sötisen!! Nu e hon bannad... Vill inte ligga på golvet mer, ska sitta i mammas knä, så det bli pekfingervalsen...

Ellioth ropade percis på mig från toan. Han hade bajsat! "Jag kunde bajsa på toan mamma, det funkade!" Underbara unge!

Väntar på att klockan ska bli 16,40 då hämtar Jen mig så ska vi in till stan... Skriver mer senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0