Tokont i ryggen...

Fy farao va det inte e skönt i min rygg denna morgonen!! Jag har vart vaken sen halv 6 och har inte kunnat somna om för det har gjort så förbannat int i ryggen! Det spelade verkligen ingen roll om jag låg på höger eller vänster sida eller ryggen... Skulle ALDRIG sagt något igår! Jen frågade om träningen hjälte... Ja sa jag jag har faktiskt inte haft såå tokont på länge sa jag... Ska inte göra om det misstaget =) Vi håller det på en jämn nivå ;)

Lovis vaknade i och för sig 6 så det var ju inte helt i onödan =) Hon tuttade en bra stund sen somnade hon om. Klockan ringde 7 så då rantade jag upp. Det tar så lång tid för oss att komma i ordning för att kunna komma iväg till öppna förskolan halv 10! Helt sanslöst! Alvin åt väldans långsamt när han var liten, gör ibland fortfarande och det har vår mindre son ärvt, rakt i nedstående led =) Man kan bli alldeles galen om man har lite brottom! Tuggar lååångsamt och har fullt upp med resten av omvärlden. Vi kunde inte ha grytor på bordet när Alvin var liten, han speglade sig hela tiden och gjorde grimaser... Herre gud va länge sen... Det e inte Ellioths problem, han ska ha koll på allt, vänder sig om, kollar ut, frågar 1000 frågor osv. Hjälper inte om han sitter på andra sidan bordet heller för då har han fri sikt =)

Faktiskt ganska skönt att få en liten stnd själv så hr på morgonen, kunna sitta i lugn och ro och blogga, fixa på vv´s sida... Ingen som stör! Det gick faktiskt ganska bra, -0,4 igår! Det går neråt! Förra veckan stod det still och jag tror att jag är bara sådan, ojämn och det får man väl leva med då! Det får ta den tiden det tar helt enkelt! Fantastiskt att kunna erkänna ör sig själv egentligen, då har man ju kommit en bra bit på väg =)

Idag blir det öppna förskolan med Carro och barnen, ska bli jätte roligt, sen väntar Höstbasaren på Solkulla och det ska oxå bli roligt! Blir nog en lunch här emellen så slipper De ju åka hem emellena!! Kul för ungarna med!! Ne nu ska jag sätta på lite kaffe och fixa frukost och väcka mina älsklingar! Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0