Vilket härligt höstväder!!

Vaknade med ett smärre raveparty i vardagsrummet i morse av Alvins mobil... Flög upp sim en furie och in till honom och såg till att han vaknade minsan... Det var inte tal om att ligga och snooza inte!! Upp och in i en dusch för hans det medans jag kollade på nyheterna, inte ofta man får chansen till det heller... Jag var på ett uselt humör en bra stund tills de andra vakande vid halv 8. Sen åkte frukosten fram på bordet och barnen lotsades iväg till skolan och till dagis. Det gick så himla bra att lämna Ellioth idag, vi cyklade! Ska verkligen försöka göra det så ofta som möjligt!

Sen hem och kl på Lovis för att gå ut och gå runt strängen, det var mitt i dimman men när den väl losnade så har det blivit helt underbart ute!! När Nett kom kurade vi upp oss i soffan med tända ljus och varsin kopp kaffe =) Mysigt! Lovis sov ute i vagnen länge och det gör hon nu med! Såå skönt att kunna sova ute! Ellioth sitter och slötittar på tv... Roger e ute och flyger, vet inte riktigt vad han pysslar med... Han skulle byta Ellioths jacka som han badade i =) Och köpa gurka!! Mamma köpte gurka på kvantum i lördags, den kstade 26 kr... Rena rånet tycker jag! Vi köper lokalodlad i tofta för 8 kr styck och det är helt underabart god till skillnade från den från kvantum, dem smakade nästan inget... Hm ja man blir ganska lurad ibland!!



Min lilla höna i soffan tidigare idag... Lite busig va hon allt och vi lekte både tittut ich killades lite =0)



Otroligt vackra höstlöv på väg till dagis när vi hämtade Ellioth!

Ha de gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0