Det var inte såå höstigt..

Det var egentlligen gansk varmt ute... Eller varmt för en tröja och regnjacka i alla fall =) Men attans så gött med en promenad i alla fall så fick man laddat batterierna =) Nu leker Ellioth med tågbanan och tittar på Emil i Lönneberga =) Han e för söt...

Han kör tåget som bara ramlar ner..."Nej lägg av med dig" säger han, lagar och fortsätter köra. Tar en pause tittar lite på Emil... backar tåget... "Neeej", nu rasar det IGEN! Han ger upp och sätter sig i soffan bakom mig och tankar lite mamma och tittar på Emil... Emellanåt hostas det en massa... Har har börjat snörvla en hel del och det hostas nästan hela tiden... Puh, ska det börjas nu med baskelusker redan....

Lovis ligger på mage på golvet och tar sig fram som en liten mask... drar i hop sig och puttar ut... Hi hi det ser ganska skojjigt ut... Leksakerna ä väldans smaskiga och man provar flera stycken på samma gång =)

Måste säga att det e ganskans bra med min gubbe idag... Verkar ha gjort lite nytta i alla fall den där kortisonsprutan... nr.2 =) Ögonen e piggare =) Hoppas att det är på rätt väg!!! Puss på dig!!

Nu ska jag ge Lovisen lite frukost, gröt. Sen ska jag hoppa in i en dusch... städa lite och mysa lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0