En ny liten nisse...

Nu har det kommit en ny liten nisse till min samling =)



Måste säga att jag e ganska nöjd med den här =) Övning ger färdighet!!! Nu fattas bara näsorna...



Skam den som ger sig... Den till höger var den första tomten (en aning sne =)) Sen gjorde jag den till vänster och den blev bra mycket bättre!!

Så nu har jag massa små ideer om vad man kan göra med dessa små underbara nissar!! Ja jag vet att det e bara september... Men om man ska hinna klart till jul så får man ju liksom börja nu... Samma med Lovis julkalender... e nog snart sugen på den =)


Så nu till viktvaktarna igår... Ne det gickk inte alls bra... +0,3 IGEN!!! Ändå har jag gått ner i amniing och allt... En platå sa hon och att jag nu måste mäta  allt och väga =( Låter lite strävigt men jag måste ju!! Jag e INTE klar ännu och det har ju funkat hela tiden innan så det gäller bara att inte ge upp!! TÅLAMOD Cissi!! Det e INTE direkt mitt mellannamn men ja det e ju aldrig för sent att börja...

Nu ska jag förflytta mig ut till köket och smaska i mig lite frukost =) Sen väntar min fyrbenta vovve på en promenad!!!

Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0