Fredag...

Nu har jag, Ellioth och Lovis vart på dagis och hälsat på sista dagen inför starten på måndag! Ellioth tyckte att det var jätte roligt att få leka, både inne och ute. Titti gick ut med de barn som var kvar, en del hade gått till biblioteket... När Ellioth gick ut med de andra var jag och Lovis kvar inne. Det var inga problem alls och Ellioth gick ut utan att orora sig över mig och det känns jätte skönt! På måndag så ska det lämnas med en gång och vi kör på som vanligt igen och jag hoppas verkligen att det ska gå bra! Det tror jag att det kommer att göra, det har hänt otroligt mycket med Ellioth under sommaren! Han kommer att tycka det är roligt och han behöver verkligen den sociala biten med andra barn!

Roger har vart borta och tagit stygnen på morgonen och nu är han hos sjukgymnastiken. Hoppas verkligen att Torbjörn lysnar på honom idag för han hade verkligen JÄTTE ont i nacken idag... Han behöver värmebehandling!!! Det hjälper ju!! Vi får se, han kommer hem strax...

Ikväll blir det nog lugnt, mys, tv, levande ljus och krypa upp i soffan! Vi har inget planerat och det känns megaskönt!! Ikväl vill jag vara hemma och bara ta det lugnt!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0