Godmorgon =)

Jaha då vart man nyduschad och ganska pigg & glad i alla fall =) Har sovit ganska bra i natt föruton att Ellioth vaknade vid halv 4 och ropade på mig... Klart jag ranatde in till honom, var redan vaken, hade stoppat in nappen åt Lovis som låg i fotändan. Han satt upp i sängen "Emma har glömt sin väska, den står i hyllan mamma!" Ja jag såg ju det men hade ingen vidare lust att disskutera Emmas väska just då... Insåg att killen var ganska megavaken så det var ju bara att ta med honom in till oss... Där ligger ungen VAKEN!! Länge, ända till 5 och grejjade, pillade, sträkte på sig, pustade mm och jag vart sååå mega trött på honom för jag ville SOVA!!! Men det kunde ju inte Ellioth! Jag gick ut till soffan och slocknade på studs och sov till halv 7 då hörde jag en liten höna... Hon låg som en säl och försökte simma till Kina =) Jaha då var det bara att ta upp henne och vi la oss i sängen och amma och mös =) Sen var det bara att ranta upp, ringa dagis, vårdcentralen och in i  en dusch...


Nu ska det drickas kaffe =) Nett kommer när hon lämnat sin Emmy... De har ljuvligt besök hela dagen av mattläggaren - ÄNTLIGEN!!! Ska bli jätte spännande att se deras nya matta!! Nett kommer nog att bo här hela dagen och det förstår jag, det var inte roligt att lyssna på hans oljud hela dagen =) Myspys! En promenad och mycket snack, låter som en perfekt dag =)

Ha en härlig dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja mysigt hade vi allt! TACK för idag min underbara vän!

2010-09-27 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0