GRATTIS VÅR ÄLSKADE ALVIN 13 ÅR!!!

"Det är ingen vanlig dag för det är Alvins födelsedag!" HURRA HURRA HURRA HUUUUURRRRAAAA!!!!!!!!!!!!!

Tänka sig att idag fyller vår goa kille 13 år!! Han är tonåring! Vi ska ha lite kalas för honom idag =) Ska blå såå roligt!!



Här har vi en liten Alvin när han badar =) Två små gaddar och ett jätte smile =)

Så idag är det fullt ös... Jag ska baka bröd till i kväll, laga gulaschsoppa, städa lite, tvätta lite & försöka gå ut med Zelman... Hm undra om man kan förlänga dygnets timmar lite =)

Sen har vi två små sjuklingar IGEN!!! Det kom pang igårkväll... 39,4 i feber på båda typ så det blir alvedon & ipren, mina bästa vänner... Kan ju inte ställa in kalaset heller då blir Alvin världens mest besvikna unge och det känns inte rätt heller... Jobbigt för de små trollen men vi får göra det bästa av det så blir det säkert bra!

Igår vart vi, jag och Nett!! Vi hade såå mysigt, precis vad jag behövde!! Käkade köttbulletallrik för 16 spänn =) MMM den va god =) Vi köpte två små expidit hyllor i svart/brun med 6 korgar Det blev såå fint i hallen! Nu får vi plats med alla vinter grejjer!!! Känns jätte skönt!! Får läågga in en bild o visa sen men nu sitter det två sm varma troll i min famn och jag fingerklinkar fram detta =) Inte lätt när båda vill va hos mamma... Roger, stackarn har legat inne hos Ellioht halva natten, dubbelvikt... '''jag har vart uppe med Lovis 511 gånger...

Nehe nu blir det frukost så jag kommer igång med allt som ska göras!! ha det göttigt!! 

Kommentarer
Postat av: Jolina

Lustigt, jag var oxå på IKEA igår & gekås i början av veckan! Hoppas att de små kryar på sig nu & att kalaset blir super! Stressa inte för mkt nu Gumman =) kramar kramar

2010-09-24 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0