Ha en bra dag =)

Lika underbart väder idag mån tro?? Solen skiner redan och det var ganska skönt ute =) Då är det inte liksa svårt att gå upp... Vakande 6,08 idag av att en liten miniman tassade upp så jag följde med honom in till sig, han somnade om och sover fortfarande, men hans mamma somnade inte om... En liten Lovis ville snutta lite och mysa med sin mamma med så det var bara att byta säng igen och så låg vi och drog oss tills en halv 8... Nu sover en liten Lovis med... Jaha bara man fått upp mamma så kan man sova vidare själv =) Gulliganer är va de är!!!


Den store grabben e i duschen, kan ju behövas emellanåt när man är tonåring... Det e mycket mer när  man  är tonåring, mer mat, mer tjat =) Mycket mer gos =) Alvin satt och masserade mina axlar igår när jag kollade på sista avsnittet på "Livet på BB"... Kan det bli bättre?? Han e för go! Han var hemma i tid och vi skulle pratat om Mallorca men tiden räkte inte till och jag han inte ut och gå så då gick Alvin ut med Zelma!! Måste säga att han ligger bra på pluskontot!!

Ny dag... Nya promenader och mera städning hoppas jag på! Hann med en del igår men inte allt... Ska tvätta sängkläder idag och hänga ut så kanske de torkar ute med, man får verkligen passa på nu de sista!!

Ha en toppen dag!! För det ska jag ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0