Jaha... vattenkoppor vart det nog...

Herre gud att det bara kan blossa upp så... Lovis har röda prickar överallt nu, en del e som blåsor andra som blemmor... Hon e kinkig som bara den men nu har hon äntligen somnat!! Ja det vart febern som kom och sen har detta ploppat upp... Ellioth har en mega på munnen, fast jag vet inte vad det är... Men vi får väl se, det kan  ju komma ny ai flera dagar om det nu e det han har... eller Lovis, fast jag har svårt att tänka mig någit annat...

Ellioth drömmer... får gå och ta han... Natti natti... uppdaterar i morgon bitti ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

E ni sugna på besök ikväll/eftermiddag kanske ? Tror jag ska se om gubben min vill följa med å bli smittad :)

2010-09-26 @ 14:24:07
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0