Måste bara visa =)

Ellioth var med Roger ute hos Tobbe igår, de åkte den röda Audi-bilen. Ellioth var överlycklig över att vara med pappa och att få sitta fram i pappas bil!!

När jag kom hem visade Roger mig ett kort på min miniman...



Här sitter Ellioth och kör Tobbes "traktor"!!!


Han hade själv gått fram och petat på den "Jag vågar röra den" "Inte starta den"

Nej det e klart att vi inte ska... Han ville själv prova att sitta på den och det var verkligen dagens hörjdpunkt!!!
Nu väntar pappan med spänning på att han ska våga köra fyrhjulingen och morfars klipp =) Idag vid frukosten frågade Roger honom om han ville köra morfars klipp... "Ja en annan dag, då får man ha hörselkopper på"!



Kommentarer
Postat av: Carro

Wow ! :)

2010-09-02 @ 11:31:15
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Han är bara för goo - min "Nisse"

2010-09-02 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0