Nu ska jag testa...

Jag skev om i viktvaktarna idag... Ska testa och se om det faktiskt e såå att jag bara sja äta upp för att amma halvt... Känner att jag verkligen behöver en nystart och idag känns det som en bra dag =) Underbart väder!!


Har innte vart världens underbaraste natt =) Men min gubbe gick upp med Ellioth så jag fick sova ända tills typ nu...  Lovis vaknade typ nu =) Jag har sprungit mellan två sängar mellan halv 3 och 6... mmm v inte glad jag blev när Ellioth satte sin underbara treåriga sida till halv 6... Nepp inte kuligt alls... Men i alla fall så känner jag mig ganska utvilad just nu i alla fall så det blir en bra "nystartsdag"!

Ska strax äta frukost och sen ska jag ut och gå =) Lovis MÅSTE verkligen bada idag eftersom vi ska till bvc kl 13 för vacc... Sen vet jag inte riktigt vad som händer idag... Men ha en go dag!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det gör inget att du "gnäller" - man får göra det ibland! Älskar dig precis som du är min vän! Och kom igen - Jag vet att du kan!

2010-09-08 @ 21:12:48
Postat av: Cissi

Tack Jeanette!! Du vet minsan hur man förgyller min dag!! Älskar dig med gumman och vet att du alltid finns!! Puss & kram

2010-09-08 @ 21:16:48
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Nu fick du en gravid kvinna att gråta en skvätt! :-) Puss & kram på dig med!

2010-09-08 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0