Prickigt...

Så nu är den här helgen nästan till ända... det går ju såå fort! Men veckan som kommer blir ju inte lika smockad som tänkt... Blir liksom hemma hela veckan, ska in till viktväktarna och väga mig i alla fall. Vet inte om det är så poppis att stanna på mötet med en prickig flicka. Sen ska jag till sjukgymnastiken på fredag... Det är bara för mig =) Min tid och för att jag eventuellt ska bli bra i ryggen... Men jag har ju turen att ha himla goa vänner =) Det är bara att lämna ut trollen till höger och vänster =)

LÄNGTAR tills vår soffa kommer den här veckan med!!! Ska bli jätte roligt att fixa i ordning i vardasgrummet!!! Så det händer ju lite trotts allt!

Vi fick lite besök i kväll av Carro och Patrik! Det var alldeles föör länge sedan, det blllir inte alls såå ofta som det gjorde förr och det e ju jätte tråkigt!!! Man saknar det!!! Tack för en jätte mysig kväll med sallad från Campino och allt!! Precis som en söndag ska vara =) Hmm undrans om ni med får lite vattenkkoppor nu då eller om vi får dejta lite mer nu =)

Ska ta och ringa till vårdcentralen i morgon och kolla upp Ellioths sår på läppen, är det vattenkoppor eller... bara vanligt munsår, det har han fått innan när han vart förskyld. Men det har pluppat upp en och annan prick på honom med! Jag hivade in honom i duschen efter att han och Emma lekt med en använd toalett... Hm himla knepigt, det brukar han inte göra men ikväll vart de helt megabusigt =) Han och Emma hade rejält roligt i alla fall och städat fick de med gjort! Fast jag fick bli ganska rejält bannad med då städades det i alla fall =)

Ellioths betong bil finns just nu ute i förrådet just för att han inte städade innan de kom upp... Han e super 3!! Efter Ellioths och Emmas "lek" finns nu inte hans tält heller på hans rum och imorgon ska jag verkligen gå igenom vad som finns där inne, behövs verkligen allt??? 

Ska i alla fall ringa till dagis i morgon och se om det är fler som har fått det där?? Ellioth lär ju inte få gå dit på två veckor till, ska han aldrig få börja på dagis och kunna bli trygg där och få chansen att tycka det är roligt?? Nu måste jag ju säga att det är en väldans tur att vi ionte betalar för dagis längre, Ellioth är ju allmänt förskolebarn och har rätt till 15 timmar i veckan! Härligt!

Nu sover han gott i sin säng medans Lovis krälar runt på golvet och försöker att lära sig att krypa... Enträgen vinner, hon testar hela tiden och ger banne mig inte upp i första taget... Nu studerar hon sin vagn i detalj... Hjulen i alla fall... Hoppades att hon med skulle sova tidigt men det lär ju inte hända... Jag e dödstrött så jag antar att jag får ta med henne och testa om hon somnar. Sov gott!! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0