Primiärturen i sittvagnen =)

Nu e hon stor min lilla flicka!! Idag bytade jag till sittdelen och Lovis var minst sagt supernöjd!!



Så här lycklig kan man vara när man går på promenad med sin mamma =)



Efter ett tag började man bli lite trött men försökte mamma lägga ner ryggen så blev Lovis jätte purken så då får man sitta på trekvarten och hänga över kanten så man ser lite....

Igår gick hon upp helt i krypställning och har fortsatt idag... ibland fastnar hon på tvären halvt sittande halt krypnde och då blir man iinte glad... Tycker att det går såå himla fort just nu, det händer grejjer varje dag och hon e såå framåt... Men det e mycket roligt med faktiskt =)

Har vart ute i näs hos mormor & morfar och plockat mera goda plommon!! De e såå goda! Vi tog en kopp kaffe och tjötade lite!! Mysigt!

Nu ska jag försöka få min höna att somna...inte det lättaste... Men sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0