Simmat =0)

Herre gud va länge sen det vart man var och simmade... Jag & Jen åkte till simhallen ikväll och simmade lite... Fast jag måste ju säga att det lilla känns i mina axlar och i armarna... Puh va jobbigt det vart... Puh vilken usel kondis!! Men nu har man vart där och vi får väl se om det kommer att ske fler gånger... Hm...

Lovis & Ellioth har vart hemma med pappsen och brossan. Ellioth hade somnat i soffan när Roger kom in när vi åkte, innan 7.. Blev helt hysterísk när Roger försökte att väcka honom... Han fick gå och lägga sig utan mat och man kan ju hoppas att han sover! Det hade det rätt lugnt i alla fall! Det märks ju tydligt att killen inte e bra, han har inte sovit idag och blev såå trött. Tur att jag hållt honom hemma hela veckan och hoppas verkligen att han blir bra över helgen!

Nu ska jag försöka var uppe ett tag med min gubbe och vara lite social =0) Nattii natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0