Söndag...

Hm inte mega många timmars sömn precis... Vi vart hos Sofie & Robban igår =) Jätte trevligt!! Det var hur länge sen som helst vi ens umgicks =( Tiden bara rusar iväg och man har fullt upp på var sitt håll... Jag o Sofie satt o tjöta halva natten medans Roger o Robban åkte till stan, kom hem vid halv 6 i morse så han lär vara SEG i ordets rätta betydelse idag =) Hm undrans vad man kan sätta han på att göra idag =) Inte mycket antar jag...

Lovis o jag har vart uppe ett tag, hon vart hungrig och nu e hon lite uttråkad tror jag... Ellioth sover fortfarande... Antar att jag får ta o äta lite frukost och väcka min Nisse så han får i sig lite med och ut med doggen... Sofie blev biten i ögat igår av en skalbagge av något slag när hon likade i landet och det blev bara värre o värre o värre igår så jag lovade att köra in henne till primären idag... Det såg verkligen INTE bra ut alls... Det vart svullet och geggigt och rött så det får vi ju fixa idag!!

Nehe nu e Lovis INTE glad på sin bloggande mamma... Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0